چرا برنامه باشگاه مشتریان شما درست کار نمی‌کند؟(سری 1)
نوشته شده توسط : داتکو

 

امروزه اکثرکسب و کار ها از برنامه های وفاداری برای حفظ مشتری های قدیمی خود استفاده می‌کنند . برنامه هایی که به کسب و کار ها کمک می کند تا با ارائه خدماتی چون تخفیف ، پشنهادات ویژه آنها را ترغیب کند تا مجددا از برند شما خرید کنند . اما همه این برنامه های وفاداری مشتری سود آور و کار آمد نیستند در ادامه نکاتی را که موجب میشود برنامه باشگاه مشتریان شما درست کار نکند را برایتان توضیح داده ایم

 نرم افزار باشگاه مشتریان

نرم افزار باشگاه مشتریان  دیگر بروز نیست.

دنیا به سرعت در حال تغییر است و هر روز تکنولوژی جدیدی به عرصه کسب و کار اضافه می‌‍‌‌شود. حتی بهترین نرم افزار وفاداری ها نیز در طول زمان کارایی خود را از دست می‌دهند و نیاز به آپدیت شدن و پیاده سازی فرمول های جدیدی برای حفظ مشریان قدیمی دارند زیرا علاوه بر تکنولوژی، سلیقه‌ی مشتریان نیز با گذشت زمان تغییر می‌کند. نرم افزار باشگاه مشتریان خوب نرم افزاری است که انعطاف پذیر باشد و بتوان به صورت سالانه و برحسب نیاز، سیستم و سناریوهای آن را تغییر داد. تغییر و توسعه‌ی نرم افزار وفاداری تحت وب ساده تر از راه اندازی نرم افزارهای تحت ویندوز است.

 

برنامه باشگاه مشتریان شما فقط با کارت کار می‌کند.

برنامه وفاداری بسیاری از کسب و کار ها با چاپ کارت باشگاه مشتریان یا کارت عضویت راه اندازی می‌شود؛ اما همراه داشتن این همه کارت وفاداری برای یک مشتری آسان نخواهد بود. مشتریان معمولا حداکثر 2 یا 3 کارت باشگاه مشتریان همراه خود دارند. برنامه وفاداری مشتریان نباید وابسته به لویالتی کارت ها باشد. راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان انعطاف پذیر و کارآمد، به مشتری شما این امکان را می دهد تا با سناریو هایی مثل شماره تلفن، کد ملی و.. بدون همراه داشتن کارت ازخدمات تخفیفی استفاده کنند.

 

 سیستم امتیاز دهی

سیستم کسب امتیاز باشگاه مشتریان.

بیشتر مشتریان از سیستم های کسب امتیاز استقبال می‌کنند، ولی این برای برخی از مشتریان خاص کافی نیست. مشتریانی که عموما از سطوح بالای جامعه هستند ترجیح میدهند سناریو های جذاب تری را برایشان برنامه ریزی کرده باشید. سناریو هایی که حس متفاوت و خاص بودن را به آنها القا کند. یک نرم افزار باشگاه مشتریان حرفه‌ای، باشگاه مشتریانی است که بتوان در آن سطوح مختلفی را برای مشتریان تعریف و برای هر سطح مشتری برنامه های وفاداری خاصی را پیاده سازی کرد. گاهی اوقات این سطوح محرمانه نگهداری می شوند و مشتری با پاداش های غیر منتظره مانند دعوت به تماشای تئاتر، پارکینگ اختصاصی یا  تبریک مناسبت‌ها، غافلگیر می‌شود.

 

 

 





:: برچسب‌ها: باشگاه مشتریان ، نرم افزار باشگاه مشتریان ، باشگاه مشتریان حرفه ای ، کارت باشگاه مشتریان ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: